"İnsan bir kez gidebilmeyi başardıysa söylediklerini de başarabilme gücüne erişmiş demektir.
Gidebilmek hayatın bütün tehditkâr ve şımarık yüzlerine kafa tutabilmektir bir bakıma."
"İstedim ki bana bu kadar yakın olan insanlar birkaç kelimeyle, birkaç cümleyle,bir bakışla,bir nefes alışımla anlasınlar ne olup bittiğini.Çünkü ben böyle anlayabiliyorum...
Yakınlarında olmanın hakkını veriyorum ve bunu onlardan da bekliyorum."