"Bir insan,onları reddeden canlı tek bir insan o gücü yok edebilir.Ama başınızı eğdiğiniz ve 'belki arada kaynar giderim ' dediğiniz müddetçe onları kalplerinin tam orta yerinden vurmak yerine sorumluluktan kaçıp sıyrılmak istediğiniz sürece,anca köle olursunuz ve daha iyisini de hak etmiş olmazsınız"
"Hak! Hak demek! Artık dünyanın neresinde haktan bahsedebiliriz ki? İnsanlar öldürdü onu Herkesin kendi hakkı var ama onların,onların gücü var ve şu an önemli olan da bu."