"Bir kez kendini bulmuş olan bir kişinin bu yeryüzünde yitirecek hiçbir şeyi yoktur artık.
Ve bir kez içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar."
Birilerini sevindirmenin ve bundan sevinç duymanın ne kadar kolay olduğunu hissediyordum: İnsanın kendini açması yeterliydi,insandan insana canlı bir akış başlıyordu hemen,yükseklerden derinlere iniyor,derinlerden tekrar sonsuzluğa yükseliyordu.