Hyl

Hyl
@hhg7
İki dünyada yaşıyorum biri kitapların dünyası.
Onun gururunu ben de kolaylıkla hoş görebilirdim. Benim gururuma dokunmamış olsaydı.
Reklam
Farklı düşünseler de aynı şeyi hissediyorlar. Ve karanlık bütün yasak dokunuşlar içinde saklıyor. Biliyorum, biliyorsun çünkü sen de içinde kocaman karanlığı saklıyorsun.
Sayfa 76·Kitabı okudu
Yüksekten düşmek. Ayaklarının yerden kesilmesi. Ya da aşık olmak. Veya birisine güvenmek. Bana kalırsa hepsi aynı şeydi.
Sayfa 41·Kitabı okudu
Martin Luther’in bir sözü var:”Sizden sokak süpürmeniz istenirse Michelangelo’nun resmi yaptığı, Beethoven’ın beste yaptığı veya Shakespeare’in şiir yazdığı gibi süpürün. O kadar güzel süpürün ki gökteki ve yerdeki herkes durup “ Burada işini çok iyi yapan bir çöpçü yaşıyormuş.” desin…
Sayfa 35·Kitabı okudu