Çoğu okurun aksine benim beklentimi karşılayan bir kitap oldu. Su gibi aktı, gitti. Her bir sayfayı Selim’e ne olacağını merakla okudum.
Leyla ve Selim’in aşkının büyüklüğü beni büyüledi. Sürgün edilmiş de olsa, Selim’in yeni bir ülkede ailesiyle birlikte mutlu olması içimi sıcacık yaptı.
Tek sıkıntı, Selim’in Stockholm’a gidene kadar ki yaşadığı sürecin anlatılmaması. Cezaevinden nasıl çıktığının da anlatılmasını beklerdim.
Livaneli’nin kalemine sağlık..
Bekle Beni