Depresyonun çaresiz bir hastalık olduğunu anlamaya başlıyorum, mutlu olabilme çabası hiç bitmeyen bir savaş ve belki de ben yaşadığım sürece savaşmak zorunda kalacağım. Acaba buna değer mi.
Artık normal görünmeyi daha fazla başaramayacağımı ve gerçek halimin açığa çıkacağını sanıyorum. Sorunun ne olduğunu bir bilebilsem.
Belki de tüm yaşamımın büyük bir aptallık olmasıyla ilgilidir. Bilemiyorum.