Bu arada, anılarımla da oynamama izin verir misiniz albayım? Oyunlar yazmayacak mıydık albayım? Aklıma takılan anılardan kurtulmama yardım etmeyecek miydiniz?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ben de biliyorum ekonomi kötü eğitim sistemi kötü adalet kötü kötü kötü artık yorum yapan birileri duymak istemiyorum, nasıl değişmesi nelerin olması gerek fikirleri duymak istiyorum ne kadar kısa sürede ne yapılabilir nerde lan bu ülkenin profesörleriekonomistlerivekillerihakimi
Bugün 23 Eylül 2024... Bugün bir kadın polis sokakta başından vurularak şehit edildi... Şehidimizin katilinin sabıkasına bir göz atalım...
1- Uyuşturucu ticareti
2- Uyuşturucu madde kullanma
3- İki kere kasten yaralama
4- Bir adet cinsel taciz
5- İki adet yağma
6- Gasp
8- İki adet çocuğa cinsel istismar
9- Ateşli Silah kullanımı
10- İki adet mala zarar verme
Ülkede herkes bir şeylerden şikayetçi kimi ekonomiden kimi eğitimden kimi de adaletten muzdarip. Herkes konuşmayı biliyor ama kimsenin icraat yaptığı yok artık ben fikir duymak istemiyorum ben de biliyorum ekonomi kötü eğitim kötü adalet kötü herkesi SUSUTURDULAR AMMMINAKOYIM. Nerde lan bu ülkenin profesörleri nerde lan bu ülkenin ekonomistleri nerde olum bu ülkenin savcıları avukatları niye kimse bir şey araştırmıyor geliştirmiyor farklı bir tasarı sunmuyor eyy halkımız şikayet ediyorsunuz evet böyle olmalı diyeceksiniz nerdesiniz olum siz nerede niye kabuklarınıza çekildiniz evde sıcak koltuklarınızda haberleri susarak ya da yumruklarınızı sıkarak takip ediyorsunuz zaten içiniz cız etmiyorsa da sizin ben şerefinizi sikeyim aldığınız parayı götlerinize sokun! Bugün bir dızzek, keko, ayan abi, serseri, kertenkele nasıl tabir ederseniz artık bir kadın polisi kafasından vurdu bu çocuk niye dışarda hadi yaş mükafatı verirsin tövbe alırsın olum bu lavuk çocuk istismarı lan nasıl sokakta geziyor seni savunan avukatında anasını sikiyim orrospu çocuğu. Of of neye üzüleceğimi şaşırıyorum artık güldüğüm yokta zaten amınakoyım üzülecek olayları seçmeye başladım artık bazı şeyleri kanıksar oldum allah belanızı versin saçlarım dökülüyor genç yaşımda saçım beyazlıyor bu kadar kötü olmamalıyız bu kadar aptal olamayız bir millet bu kadar sorumsuz olabilir mi ya allah belanızı versin yeter artık konudan konulara atlar oldum