Nedir bu yaşam dediğimiz rüya, ne için yaşadığımız meçhul, boş kâğıda dalmak gibi hayallerimiz. Bir isim koyamadığımız sancılı hayatın artçı sarsıntıları bitmek bilmiyor. Nereye nasıl gideceğimiz gizemini hala koruyor. Çareler yok denilebilecek kadar az. Ama olurda eğer bir gün aklın gösterdiği yoldan sevgiye umuda ve küçük çocukların bakışlarındaki masumiyet e dokuna bilseydik belki insan olarak yaşayıp ve insan olarak ölebilirdik.....