📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
2 günde bitirdiğim kitap :) Güzeldi, kitapevinde dikkatimi çekmişti. Kayıp Gülü çok beğendiğimden tereddüt etmedim kitabı alırken. Hikayedeki kız tanıdıktı benım için, bildiğim ama zorlu hayat sınavlarından unuttuğum şeyleri tekrar bana hatırlattı. Payıma düşeni aldım.. ''Kalbimi senden başka kimseye vermemeyi, verirsem de sadece senin için verebilmem konusunda bana yardım et Tanrım. Ve kalbimi verdiğim her ne ise, orda seni, senin güzelliğini görmemi sağla.'' Amin...