Çocuk kitabı gibi duran ama herkese hitap edebilecek bir kitap. Öğrencilerime tavsiye edebilmek için ara ara çocuk kitabı okurum ancak bu kadar güzelini okumadım desem abartmış olmam. Şermin Yaşar kendi çocukluğunun anılarından yola çıkarak oluşturmuş hikayeyi. Bir çocuğun dilinden yazmış, en güzel kısmı da bu zaten. Çocukların nasıl düşündüğünü, bizim nasıl anladığımızı görebiliyorsunuz. İkinci kitabı da alacağım 🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻