Hiçbir şey istemiyorum. Hiçbir şey bana cazip görünmüyor. Günden güne miskinlestigimi hissediyorum ve bundan memnunum. Belki bir müddet sonra can sıkıntısı bile hissedemeyecek kadar büyük bir gevşekliğe düşeceğim. İnsan bir şey yapmalı,öyle bir şey ki... Yoksa hiçbir şey yapmamalı. Düşünüyorum : elimizden ne yapmak gelir? Hiç! Millyonlarca senelik dünyada en eski şey yirmi bin yaşında...Bu bile biraz palavralı bir rakam.