Okuduğum en etkileyici ve yürek burkan kurgulardan biriydi. Kurgu diyorum ama ana kahramanın yaşadıkları karşısında kendinizi çok çaresiz hissediyorsunuz çünkü size kurgu gibi gözüken bu korkunç olayları gerçekten yaşamış olan ve gerekli yardıma ulaşamayan bir sürü çocuk geliyor aklınıza