DW

İnsanlar düşünürlerse eğer, başkalarından duydukları, ama kendilerinin sandıkları zavallı birkaç düşünce vardır akıllarında, doğaya bakıp keşfettikleri şeyler değil. Hepsi zayıftır, siliktir, kırılgandır.
Reklam
Çevremdeki yoksulluğa, cehalete, budalalığa ben de acıyla karışık bir öfke duydum, duymuştum evet!
Neden bu kadar bilinçsizce zalim?
Adaletsizlik ve kötü insanlar, her yerde var! (...) önemli olan insanın içindeki iyiliği koruyacak bir hayat yaşayabilmesidir.
..., yaz tatillerinde bütün gün hiç durmadan kitap okuduktan sonra, bu pencereyi açıp dut ağacına bakarak sabaha kadar sigara içtiğini fısıltıyla anlattı.
Sayfa 111·Kitabı okudu