Bir arkadaşım vardı, görücü usulü evlenmek istiyordu. Hiç anlam veremezdim, doğrusu bu düşüncesi beni sinirlendirirdi de. Cahil bir insan falan da değil, gayet aklı başında kendini geliştirmiş bir insan. Nihayetinde sordum cevabını ve bana bu söze benzer bir şeyler söyledi. İnsanları ne kadar tanırsak tanıyalım mutlaka değişirler zaten, neden flört sevgili gibi kavramlarla level atlar gibi zaman kaybedeyim ki demişti. Her anlamda değil ama bu noktada hak verdim.