Şeytani
İnsanı akıl almaz derecede ruhun derinliklerine, zihnin karanlıklarına hapseden psikolojik analizleri ve her seferinde daha çok merak ettiren sürükleyiciliğiyle bu kitabı bir çırpıda okudum ve çok sevdim. Sonu ters köşedir, şaşkınlık yaşamama sebep olmuştur. İyi okumalar dilerim.