Haklısınız, onca diğer güzide eserine rağmen Zweig malesef ülkemizde pek tanınmıyor. Satranç'ın kitabın ünü bile yazarın kendi bilinirliğini geçmiş durumda. İlginç bir şekilde kendi ülkesinde bile yeterli özen gösterilmediğini düşünüyorum. Avusturya'da Salzburg'da Zweig'ın yaşadığı ve ünlü kitaplarını yazdığı ev bile önündeki ufak heykelcikten tanınıyor. Garip bir durum..