hayrunnisa

hayrunnisa
@hissimucerred
bd - ibda fikri yaşamak, yaşamayı fikir bilmek !
Ankara-Bolu
23 Aralık
87 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Nasıl olur da mutluluk kaynağımız aynı zamanda keder çeşmemiz olabilir?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaprakların düştüğünü görmek, ona kışın yaklaştığından başka bir şey ifade etmiyor.
İnsanoğlu çok monoton. Çoğu, zamanının neredeyse tamamını geçimleri için çalışarak geçirir. Ve ellerinde kalan kısıtlı özgür zamanda da çok sıkıldıkları için bundan nasıl kurtulacaklarının yolunu arar dururlar. Ah, insanoğlunun kaderi!
Eğer köhnemiş insanoğlu -neden böyle olduklarını bir tek Tanrı bilir- ısrarla geçmiş acılarını hatırlamayacak olsa ve o anki sükûnete kendini bıraksa , o zaman çok daha az acı çekerdi.