Yengem yeğenimin fotoğrafını göndermiş bana. Efsane bir hisss yeğen sevgisi yani iyi ki nasip oldu hanemize, tam bir ballı lokma. Allah ona hayırlı, ilimli, irfanlı, sevgi ve ahlak dolu bir ömür nasip etsin ve abimlere, neslimize göz aydınlığı eylesin, Allahümme amin. Evimizin neşesi fazlasıyla. Evlat sevgisi bunun bilmem kaç katıysa ooo sevgisi kalbe sığmaz ki ya. Rabbim neslimizden göz aydınlığı evlatlar nasip etsin, Allahümme amin. Bu arada yeğenimle benim benzerlik, abimle olan benzerliğimizden mütevellit fazlasıyla. Hatta geçen dedi ki kızı mini bir ben olduğum için, ileride nasip olursa ve çocuğun kel doğarsa çok gülerim, gülme sakın ağlarım deedim. :) Saçsız kimse yok çünkü bizde bebekken bile. :) Abileri bilirsiniz severler kız kardeşlerine takılmayı fazlasıyla :)