Yaşamın çiçekleri yalnızca görüntülerden ibaret! Birçoğu hiçbir iz bırakmadan geçip gidiyor,çok azı meyveye duruyor,bu meyvelerin de yine çok azı olgunlaşıyor.Her şeye rağmen onlardan yeterli sayıda var; olgun meyveleri ihmal edebilir miyiz,küçümseyebilir miyiz,yemeden çürümeye bırakabilir miyiz?