Sanki o güne değin yaşadığım, gördüğüm, duyduğum, inandığım her şeyin
üstüne bir sis indi. Her şey değişti . Dünya baştan başa.
Ya da yok olup yeniden var oldu. Her şey bambaşka .. Yeniden
doğmak gibi . Hayır, ilk kez doğmak ve doğarken doğduğunun
bilincine varmak gibi .
“Saatler, en baştan beri bende yalnız özlem değil, bir yandan da hüzün, memleket özlemi, biraz da umutsuzluk gibi duygular uyandırmıştır. Ama umut öylesine yaşamsal ki!”