Her bayramda, her ziyarette, hayatının sonuna dek bunu yapmaya devam edecekler. Seni olduğun gibi kabul etmesi gereken iki kişinin yanında, aslında olmadığın biriymiş gibi davranmak hiç yorucu değil mi?
Fakat mesafe koymayı zaten denemiş, bunun sonucunda da onu daha çok istediğimi fark etmiştim. Kahkahalarını, tebessümlerini, bana takılırken gözlerinin parlamısını, onu kızdırdığımda bakışlarında alevlere kafa tutmasını... Hepsini istiyordum. İstememem gerektiğini bilsem de istiyordum. Aklım ve kalbim birbirlerine karşı bir iç savaşa girmişti. Hayatımda ilk kez kalbim kazanmak üzereydi.