Kuvvetli vücuduyla yenilmez görünüyordu ancak hiçbir insan yenilmez değildi. Hepimiz aynı acılara ve özgüvensizliklere karşı kırılgandık. Sadece bazıları kırgınlıklarını iyi saklıyordu.
Onunla tekrar karşılaşırsam ne olacağını hep merak ederdim. Hüzün pişmanlık ya da özlem duyacağımı düşünüyordum. Yıllarca arkadaş ve sevgili olmuştuk, iki insan yollarını ayırdığı için duygular öylece yok olup gitmezdi. Fakat zamanla köreliyor olmalıydılar ki şu anda hissettiğim tek şey tenime çarpan soğuk esinti ve midemdeki tuhaf sıkıntıydı.