pejmürdekafası

pejmürdekafası
@hlmeiyikull
Bixwinin.. Lewra ciyé ku avnûsk naherike ji wé deré xwin diherike
Ani ölen biri için o an çok üzülüyorsunuz ama aylarca süren bir hastalıktan sonraki kayıp için duygularınız tükenmiş oluyor. Ama o duygu kesinlikle rahatlama değildi.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Şahi jî te râ, xem ji bo min. * Mutluluk senin olsun, dert bana yoldaş.
Böyledir! Kalbin emrine girenin payına yalnızlık düşer. • Éhmédé Xani /Mem û Zin
° talandır bu herkesle herkes olmak