pejmürdekafası

pejmürdekafası
@hlmeiyikull
Bixwinin.. Lewra ciyé ku avnûsk naherike ji wé deré xwin diherike
Geçmişim acıyor şimdi, yalnız benim değil Benim ülkemin geçmişi de acıyor mesela.
Reklam
"Yemeğe ihtiyaç olduğunun ne demek olduğunu bilemezsin. Hiç aç kalmadın, değil mi?"
"Her kötü şeyin iyi bir yanını bulmalıyız "
Sayfa 16·Kitabı okudu
"La Vie en Rose, mi - bemol minör Değişimlere ayak uydurmaya çalış"
"Bir ev; bir sokak, bir şehir ya da tuğla ve harç gibi yapay şeyler değildir. Ev, insanın ailesinin olduğu yerdir."
Sayfa 48·Kitabı okudu
Reklam