hülya usta

hülya usta
@hlyumt
Her duyguyu, her rengi, her tadı, her ışığı seven; Sabrı sabırsızlıkla arayan, aşırı dozda oğlak kişisi
Herkes için insan kendisini, ebedi bir saadetten mahrum eder mi?
Reklam
Sevmek bir kabahat miydi?...
...anlıyor musun, kıskanıyorum. bir deli gibi, bir çılgın gibi kıskanıyorum. bu gözleri, beni deli eden, çıldırtan bu güzel gözleri, bu siyah gözleri kıskanıyorum... onlarda bir başka hissin, bir başka hayalin gölgelerini görmek istemem. onlarda yalnız yaşamak, yalnız ben ölmek isterim...
İnsanoğlu, beşikten mezara, uyanık olduğu tüm saatler boyunca eğitim altındadır. Eğitimcilerinin en başında ilişkileri gelir.
Vicdanımız, bizim de acı çekmeye başladığımız noktaya varıncaya kadar diğerlerinin maruz kaldığı sıkıntıları umursamaz. İstisnasız tüm durumlarda, bu bizi de rahatsız etmeye başlayana kadar, diğer kişinin acısına kayıtsız kalırız.
Reklam