Mert

Mert
@hmertkara
adam dedi "biz neyiz? ask mıyız, aşık mıyız?" kadının bir cümlesiyle tamamlanmıştı her şey "biz aşkın tanımıyız"
Gece ve Yıldızlar
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Mesela ben çok gülerdim, çok konuşur, saatlerce aynı konudan bahsedebilirdim. Ama bir şeyler oldu sonra, gerçi bir şeyler hep oluyordu ama ben geç fark ettim işte, bazı konuları aşamadım, bazı şarkıları susturamadım, bazı cümleleri unutamadım ve kalbimi yaşanmışlıklardan arındıramadım. Birileri uzun uzun bir şeyler anlatıp durdu ama cevap veremedim hiçbirine. Çok sevdim herkesi ama kimsenin sevdiği olamadım. Çok şey sayıkladım, kimse anlamaya çalışmadı. Sonra sustum, hep öyle olur ya zaten.
Gece ve Yıldızlar
Ne eksikse sen tamamla, son derece yorgunum. Çok uykum var, öp beni, öpersen ne güzel uyurum. Ali Lidar
Gece ve Yıldızlar
Geçirdiğimiz anlardan keyif almaktan ölümsüzleştirmeyi unutmayalım.
Gece ve Yıldızlar
Ben bu çağın insanı değilim. Bir kişiyi severken diğerleriyle takılmam, aşk benim için tek kişiliktir. Aşkı bile modernleştirdiniz.
Gece ve Yıldızlar