Biriyle aranızdaki bağ koptuysa, artık bitirdiyseniz bir şeyleri; bir daha iletişime geçmeyi, varlığınızı hissettirmeye çalışmayın. Gerçek sevgi, gerçek dostluk, gerçek huzur olsaydı bu bitmezdi. Bu; sizin zamanınızı boşa harcamak ve kendi içinizde benliğinizi yok saymaktır.