İnsanlar hiçbir zaman kendilerine güvenmezler ama bunu başkalarına göstermek istemezler. Sanırım düşüncesizce bir şeyler yapıp kendimizi geri dönüşü olmayan yollara sokmamızın asıl sebebi bu. Bilinçaltımızda pes edeceğimizden, mücadeleden vazgeçeceğimizden korkuyoruz ve bu nedenle salakça şeyler yapıyoruz; mesela kadınlara şiir okuyoruz.