Bir gün önyargı sıfatlarını kaldırabilirsek,amacımıza ulaşabiliriz. Amaç nedir derseniz bence tam olarak şudur: İnsanın değerinin sadece insan oluşundan geldiği; din,milliyet,cinsiyet,renk,siyaset gibi bir takım ön sıfatlarla ayrımcılığa uğratılmadığı bir hümanizm anlayışı.
Hepimiz içimizde,gizli,nazik davranışlarla üstü örtülen ama bir tehtit algıladığımız zaman hemen o keskin dişleriyle ortaya çıkan bir timsah taşıyoruz...