ya amaç toplumsal barış değil, karışıklık çıkarmaksa
1.BARIŞ SÜRECİNİ YÜZÜNE GÖZÜNE BULAŞTIRANLAR, ANİDEN PAPATYA GİBİ İKİNCİ BARIŞ SÜRECİNE AÇILDI... HDP nin bile söylemeye cesaret edemediği apo ya özgürlük naraları attılar Ardından hobaaa 3 belediyeye kayyum Ahmet Türkle mardinde en çok iş yapanlar ak parti milletvekili ve akparti il başkanları olmasına rağmen Gerilim en çok kimin işine yaramışsa Gerilimi sürekli canlı tutmak isteyeceklerde onlardır bu ali cengiz oyunları artık kabak tadı vermeye başladı
1K
İnsanların, aşık oldukları insanlara “LAN-DAYI-HACI-EMMİ-BABBAA- HOBAAa” gibi kaba saba sözcüklerle hitap etmesine uç derecede karşıyım. Sevdiğim insan dünyanın en güzel kelimelerini, hitaplarını hakediyordur. Çünkü O’nu ben sevmişimdir. #ZEYNEPBASTIK-LAN
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
bu ara çok boşluktayım, boşluğun dolması için zaman zaman musluklar açılıyor. üzerimde yaşlı hüznü var, hemen bulutlanıyorum. bu arada dolma derken aklıma biber dolması geldi.. bir de dolmaya sarma, sarmaya dolma diyenler.. bu ne anlam bilmezlik! kafa patlatmak yerine kalkıp mısır patlatayim diyorum ne dersiniz? hiçbir şey diyemezsiniz çünkü birazdan kalkıp yapicam. saat: 1.40. köpeklere sövücem, iki bir şey yazıyorum, bütün konsantrasyonumun üstüne sıçıyorlar... olum biraz kedilerden örnek alın, temiz olun.. şimdi de bir vızıltı, hayırdır kardeşşş.. sivrisinekler biraz şey. dün gece biraz tatmışlar benden. uyku sersemi nasıl kaşıdıysam.. bir uyandım kolum jiletlenmiş sanki. :d neyse az önceki için bir cenaze namazı kılalım... gölgelerin gücünü kullanarak onu akladım, evet yaptım.. biri yaz boyunca öldürdüğü sivrisineklerden koleksiyon yapmış hahahaha abim de az önce kara sinek öldürdü. ikimizin de aklına bu olay geldi. :d tabi bu sizi ilgilendirmez, okumadan geçeceksiniz. hâlâ mısır patlamadım, ilerleryen vakitte inşallah. bir film açıp izlerim belki.. sanmıyorum da.. sanıyor da olabilirim.. sanıp sanmadığım hakkında kendimle dalaşırsam galip kim olur? kendimi kendime rağmen yenebilir miyim hakketen.. mesut süre' ye katılan biri sürekli hakketen diyordu hahaha bence komik. bu saatte sokaktan geçen arabada gamzedeyim deva bulmam çalıyor.. araba belki benden yüz metrelerce uzakta ama kulağımda bir klarnet tutturmuş gidiyor.. nihayetsiz bu takibeeee doğrusu takat yetmiyor.. hobaaa.. hobaa mı?! oynamaya mı geldik havasına giriyorum şu an. :d galiba.. bütün bu olanlara dayanamam ama hazırım. am I ready?! yok canım. hicbir şeye hazır değilim ama hazır çorba olmak istiyorum.. dur dur çabuk çorbaaa.. kansorejenli beyle. ^^ bu arada noodle yiyenler varsa bir daha
Her Neyse..
Eti pufu açmaya çaIışırken cinnet geçirip pakete çataI bıçak AIIah ne verdiyse daIanIar derneği, hobaaa!