Ben Kimim

Kasatura Sosyal medya da önüme sürekli çıkmasına dayanmayıp bir merak okuduğum bu kitap beni oldukça rahatsız etti. Açıkçası bu kitabın dark romance olduğunu düşünmüyorum, dark romance diyen arkadaşların bu terimi tam olarak doğru anlamadıklarını düşünüyorum. Kurgunun zayıf kaldığını düşünüyorum, ak kemik, halk kesim ve kara kemik sınıflarının ilk kitap olduğu için daha detaylı ve iyi bir şekilde işlenmesini beklerdim. Sınıflar arasında keskin bir ayrım olduğunu ve acımasız bir evrenle karşı karşıya olduğumuzu bekliyordum ama insanlığın bu kadar aşağılandığı bir kurgu/evren okumak benim için rahatsız ediciydi. Kişisel tercihiniz ama ben tanıdığım kimseye bu kitabı okumasını önermeyeceğim.