‘’ İnsanların çoğu, en iyi arkadaşını alçalmış görmekten mutlu olur.
Genellikle arkadaşlıkların bu temele inşa edildiğini de söylemek abartı olmaz.
Bütün düşünen insanlar, bu eski gerçeği bilir.”
Gençlikte pek çokmuş gibi görünen vakit yaş ilerledikçe azalacaktır.
75 yaşına varan bir âlim, "Ah kabil olsa da köşe başlarında şapkamı gelene geçene uzatsam da boş geçirdikleri vakitleri içine atmaları için yalvarsan." derken kendisi için ayrılmış zamanın bitmekte olduğunu ne güzel anlatmıştır.