Sonra ne olduysa bir şey oldu. Ben genç kalmak istedim, hayat koşmak istedi... Ben durmak istedim, hayat akmak istedi... Ben sızlandım, hayat daha hızlı koştu...
Hamlet in dediği gibi
" Yoksa kim dayanabilir zamanın kırbacına, zorbanın kahrına, sevgisinin kepaze edilmesine... Kanunların bu kadar yavaş, yüzsüzlüğün bu kadar çabuk yürümesine. Kötülere kul olmasına iyi insanın, bir bıçak saplayip bağrına, kurtulmak varken !"