seyma

seyma
@hooopp
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sonra ne olduysa bir şey oldu. Ben genç kalmak istedim, hayat koşmak istedi... Ben durmak istedim, hayat akmak istedi... Ben sızlandım, hayat daha hızlı koştu...
Sayfa 13·Kitabı okudu
Hamlet in dediği gibi " Yoksa kim dayanabilir zamanın kırbacına, zorbanın kahrına, sevgisinin kepaze edilmesine... Kanunların bu kadar yavaş, yüzsüzlüğün bu kadar çabuk yürümesine. Kötülere kul olmasına iyi insanın, bir bıçak saplayip bağrına, kurtulmak varken !"
Sayfa 12·Kitabı okudu
Muhafazakar ve seküler diye ayrılmak zorunda kalmadığımız zamanlar
Sayfa 12·Kitabı okudu