Wtf
5/10
·162 syf.··
2026 26. kitabı
Neyle başlasam bilemiyorum... Öncelikle höst ulan! Ehem... evet, neyse... Seri katil ve FBI ajanı aşkı dediler geldik ama bence inanılmaz ergence ve ZAVADANAK önümüze fırlatılmış bir çiftle karşılaştık. Logan denilen sözde FBI ajanı etrafına karşı sıfır görüş ve farkındalıkta. Lana isimli sözde seri katil sıfatı taşıyan hatun ise geçmişindeki kötüleri avlıyor. Bu ikilinin arasında romantik bir şey olmasa ve etik çatışma olsa inanın daha harika olurdu. Çünkü o romantik çekim resmen insanın suratına vurulan ıslak mop gibi bir etki yaratıyor. Ben anlamadım abi, ne alaka birden birbirlerinin "sözde profillerini" çıkarmaları. Birinin direkt suratına bakınca ne kadar yakınlık aradığını ama bunu uzun süredir tatmadığını uzattığı 20 dolardan anlayabiliyor musunuz? Lan mal mısınız? Gelelim Lana'nın çok zeki bir seri katil oluşuna... Hasbinallah... Sevgili kızçeler, siz hiç ayağınıza haddinden fazla büyük bir ayakkabı giyip onunla yürümeyi denediniz mi? Diyelim ayaklarınız 36-37 numara, bu Lana hanımefendi 46 numara ayakkabı giyiyormuş. Ayakkabılarında oluşan boşluğu doldursa bile ağırlığın eşit dağılması için ve o ağırlığı bacaklarının hareketiyle kontrol etmesi gerektiğinde sizce nasıl bir hareket akışı olur? Rica ediyorum bir deneyin. Sonra "Vay canına Lana çok zeki," yorumunu yapın. Ve sakın sırtına koyduğu ağırlıktan bahsetmeyin çünkü dağılan ağırlıkla sırta alınan ağırlık aynı şey değil. Her şey fazla tesadüfi bir şekilde meydana geliyor ve nedense Lana bir nedenle işi kotarıyor. O KADAR KAMERALAR FALAN VARKEN VESSELAM. Arkadaşının sisteme sızması da ilginç, o kadar kuvvetine laf edilmeyen bir beyefendi ki arkasında siber ayak izi falan da bırakmıyor. FBI siber konuda ya benimle aynı seviyede ya da bu Jake denen herif ilah seviyesinde siber bilgiye sahip. Normal bir
Mindf*ck 1: RiskS. T. Abby · Artemis Yayınları · 2026580 okunma
9/10
·528 syf.··
2026 47. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 20 Mayıs 2026 02:17
Selamlarrr Bugün sizlere kalemiyle ilk kez tanıştığım bir yazar ve kitabıyla geldim. Kitabı elime alınca akıp gitti zaten inanılmaz hızlı akan bir kalemi olduğunu düşünüyorum yazarın. Şimdi kitabın konusuna gelecek olursam ve benim iç serzenişlerime hazırsanız buyrunuz yoruma; Melek üniversite son sınıfa geçmiş bir Mimarlık Fakültesi öğrencisidir. Ankara'da okuyan Melek kuzeninin ısrarları sonucunda üniversitenin son yılını İstanbul'da okumak ister. Her ne kadar kuzenin ısrarları olarak düşünsek de aslında olayın temelinde epey köklü bir aşk hikayesi yatmaktadır. Zira lisede aşık olduğu ve kendisinden bir haber olan playboyumuz Murat, Melek'in kuzeni ile aynı kampüs içerisinde okumaktadır. Playboy diyorum çünkü önüne gelen her kızla yatan, kızları sadece cinsellik olarak gören, asla ciddi ilişkisi olmayan bir karakter. (Ciddi ilişkiye gelememe sebebine ben hak veriyorum çünkü ağır darbe yediğini düşünüyorum Murat karakterinin. Gerçekten ben milletin Murat'a sövdüğü kadar sövmedim kitapta ta ki son sayfada giydirene kadar) Velhasıl kızımız İstanbul'a gelir, Üniversitesi'ne başlar, ve daha okuldan içeriye adımını atar atmaz iki yakışıklının dikkatini çeker; Murat ve İlker.. Her ne kadar bizim hedefimiz Murat olsa da İlker'in gösterdiği tepkiler, karaktere olan yaklaşımı, ondan etkilendiğini her şekilde belli etmesi okuyucunun yönünü ona çeviriyor. (Nasıl çevirmeyelim zalımın oğlu, lülük saçlım ) Yalnız biz hiç Murat' ın da yönünü Melek'e çevireceğini düşünmüyoruz. Ta ki Melek'in yıllardır ona olan aşkını öğrenene kadar. Beyefendi Melek'in kendisini sevdiğine dair kanıtlamasını ister.(hoşt köpek dedim ben burda çünkü kanıttan kastı başkaydı resmen arkadaşlar) bizim kız da saf tabii yıllardır Murat'a karşı hislerini yazdığı defteri kendi elleriyle ona teslim eder, "al
Aşka Düşüş 1 - GalataMehtap Fırat · Ephesus Yayınları · 202639 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·496 syf.··
2026 2. kitabı
Ben bu çifte ölürüüüm Tabikide çok sevdim öldüm bittim bayıldım. Favori çiftim kesinlikle onları böyle sarıp sarmalamak istiyorum çok güzeller. Ama bana favori erkek karakteri sormayın seçemem sjshahhsj ryke hayallerimin erkeği eril enerji desen var bebek gibi sevme desen var daha nolsun yani ama connor… alev ateş gerçekten adam her ağzını açtığında bir daha aşık oluyorum çok bambaşka bir şey Daisyi bir kişi daha üzmeye kalkarsa kabusu olurum rahat bırakın şu kızı ya özellikle o mendebur anası şeytan kadın hoşt ulan Ve bu kitapla birlikte bir kere daha anladım ki benim favori trope found family kesinlikle. O kadar duygulanıyorum o kadar pamuk gibi oluyorum ki anlatamam ayrıca seriyi yarıladığımı anlayınca daha da duygulandım..
Sera ÇiçeğiBecca Ritchie · Martı Yayınları · 2023228 okunma
Puan vermedi·412 syf.··
2026 3. kitabı
Enemies to loversın gerçek sahibi sadece kaliteli romantizm değil aynı zamanda kaliteli siyaset ve taht oyunları barındıyor. Hikaye akışından tut sürükleyiciliğine kadar bayıldım. Zamanında açlık oyunlari uyumsuz alacakaranlik the host gibi distopik fantastik kitaplarin bir çoğunluğnu yiyip bitirmis biri olarak cidden benden geçer not aldı. B A Y I L D I M
Zalim PrensHolly Black · Dex Kitap · 20182,338 okunma
10/10
·135 syf.··
Beğendi
·
2026 4. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 17 Ocak 2026 11:16
Süpermarket sepetinde denk geldiğim hazinelerden birini daha okuma şansına ulaştığım için çok mutluyum Köpek nazarıyla hayatı ve insanlığı sorgulatan kalemi kuvvetli muhteşem bir kitaptı. Şiddetle tavsiye ederim
HoştBurak İhsan · Eksik Parça Yayınları · 202029 okunma
Puan vermedi·640 syf.··
2026 2. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 11 Ocak 2026 01:55
Selam İlk kitap Poyraz’ın Talya ile tanışmasıyla ve Poyraz’ın ne yapacağını bilemediği o anda yaşanan “ufak” bir kaçırılma olayıyla bitmişti.Ufak diyorum ama Poyraz yetişmeseydi ne kadar ufak kalırdı orası meçhul. Bu kitapta ise sevdayı doya doya yaşıyoruz. Ama nasıl bir sevmek. Bu yaşıma kadar böyle seven birini ne gördüm ne de duydum.Okurken hani her şey çok güzel gider de kesin bir şey olacak büyü bozulacak hissi vardır ya işte ben bu kitabı o tedirginlikle okudum. Liza ve Leyla bu kitapta epey coştu az hınzırlık yapmadılar.Bizim ağır abilerimiz her ne kadar karşı dursa da bizim kızlara tam anlamıyla kedi gibiler. Leyla Yağız'a çok fena tutkun karşıdan da bir itiraf bekliyor ama Yağız babamız tam bir odun. Liza’nın ailesiyle yüzleşmesi ise beni gerçekten gerdi. Özellikle annesi Jülide ne şirret bir kadın.Bir rahat bırakın da şu insanlar ayrı kaldıkları yılların acısını çıkarsın diye diye okudum. Talya ve Anıl detayları çok hoşuma gitti. Hatta yazarımız bunlara da ayrı bir seri patlatır dedim. Derken Rüya çıktı karşımıza Liza’nın birebir aynısı. Kokusu bile aynı Prada Mimoza kullanıyor.Bir kere o bizim doğal kokumuz hoşt demek istedim açıkçası. Tunç karakterini tam çözemedim sanırım onu üçüncü kitapta anlayacağız.Şimdilik sevemedim. Hande desen tut saçından yol türünden bir karakter. Liza’nın geçmişte yaşadığı bazı olaylara çok kısa değinilen bir bölüm vardı. Kendisi hatırlamıyor ama umarım o karanlık ihtimaller gerçeğe dönüşmemiştir. Düğün gününde kardeşi Özge’yi kaybetmesiyle Liza tamamen içine kapanıyor.Kendine geldiğinde yaptığı şey ise bende net bir işte bu dedirtti.Poyraz ile bir olup Bozbeyli villasını yakmaları.Beter olsunlar dedim, sevdim bunu. Ama sevinç uzun sürmedi olaylar iyice karıştı. Finale geldiğimde kafam fazlasıyla karışıktı. Ve son bir not kitap
Bir Mimoza Masalı - Kuzey RüzgârıAlmina · Parola Yayınları · 202571 okunma