Hoşt..
Kötü köpek sahibini ısırırmış.
Hoşt
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
DOYA DOYA
Dinlemiyor insanlar, bence anlatamadım Derinimde yaram var, bence saklayamadım Üleşiyor şeytanlar, nehirleri içimde Hoşt köpekler deyip de kafayı dağıtamadım
Müzik
Kalben - Doya Doya
"Dinlemiyor insanlar, bence anlatamadım derinimde yara var, bence saklayamadım.Üleşiyor şeytanlar nehirleri içime, hoşt köpekler diyip de kafayı dağıtamadım. "
Müzik
Sevgili anime severler, acil bir konuda fikrinize ihtiyacım var. Bir süredir anime izleyemiyordum, şimdi bu verdiğim ara bitti. Yeni bir animeye başlayacağım ama şu üçü arasında kararsız kaldım. Sizce ilk hangisi? Journal with Witch Hotel Inhumans Ouran High School Host Club Yorumlarınızı bekliyorumm🦋💙🌠
Biri size kibar cevap veriyorsa bu size buyur gel hayatıma burnunu sok anlamına gelmiyor illa size hoşt demesi mi gerekiyor .