Şükrü Erbaş ölen eşine olan hasretini öyle güzel anlatmışki, duygulanmamak elde değil. İyi ki okudum iyi ki tanıdım seni güzel insan. Ayrıca bir imza gününde tanışmak nasip olmuştu çok içten bir adam içinin güzelliği dışına vurmuş resmen.
Yaşıyoruz SessizceŞükrü Erbaş · Kırmızı Kedi Yayınevi · 201616,1bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ömür Hanım
Seni çok özledim, çok
Ben gelene kadar çürüme ne olur.
Yüzüm kuyular mührü
Ellerim iki turna uyuduğun sonsuzlukta
Odalar toprak döküyor üstüme.
Ölümü de dünyada yaşıyormuş insan
Gövdem kalbimin dar ağacı
Şahgülüm... Uzun sürmeyecek yalnızlığım.