Hayatımdaki temel sorun "utanç". Hiçbir nedeni olmayan,sırf var olmaktan ve bu nedenle kendime dair her şeyden duyulan çok derin bir utanç.Utanç hissim çok güçlü olduğu için uyanmayı kaldıramıyorum, var olmanın utancı altında eziliyordum çünkü.Uyanmak , kendimle karşılaşmak demekti ki kendimle yüzleşebilecek cesareti bulamıyordum çok yoğun utançtan ötürü.
Yaşadığımız zorluk psikolojikse eğer, pek görünmez .Kolu bacağı alçıda insandan beklemediklerini bizden beklerler.Bizim o insanlardan daha zor hareket edebildiğimizi düşünmezler çoğu zaman.