“bitkilerin hayatının insanlarınkinden çok daha ilginç olduğuna eminim. en azından, onlar da karakter denilen işe yaramaz bölüm yoktur! dolayısıyla birbirlerinden nefret etmeleri için de bir neden bulamıyorlardır.”
“dinlemek ve inanmak en zorudur. anlatmak ve uydurmaktan daha zor. olağanüstü bir saflık ister. kulak ile beyin arasında tertemiz bir yol ister. var mı dünyada böyle bir insan?”