Şimdi acının gerçekten ne olduğunu biliyordum. Ayağını bir cam parçasıyla kesmek ve eczanede dikiş attırmak değildi bu. Acı, insanın birlikte ölmesi gereken şeydi.
“Belki kulağa çok klasik gelecek” diye başlayan bir cümlesi var yazarın 23. sayfada. Ben de bu kitap hakkında tam olarak bunu düşünüyorum.
Kendisi “Her şey inanmakla başlar. “ “Tecrübe satın alınmaz, kazanılır. “ ve bunun gibi bir sürü cümlelerin, arada bir Twitter diline kaçan türkçenin olduğu bir kitap.
Hayatımda yarım bırakmak istediğim ilk kitap.