Bence bizi bu anlamda en iyi anlatan kişi Japon iş adamı Sakura ... Rahatımıza düşkün olduğumuzu , mütevazi yaşamadığımızı , lükse ve markaya düşkün olduğumuzu , hazıra konduğumuzu , bilgiye ve bilime yatırım yapmadığımızı ve üretemediğimiz takdirde hep tüketici kalacağımızı söylüyor . Haklı