📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yeni mezun olmuş bir doktorun; soğuk Rusya taşrasındaki ilk mesleki deneyiminden başlayıp, yıllar içinde başından geçen olayları anlatan hikayelerden oluşuyor. Genel anlamda okuması keyifli bir kitap. Anlatılanlar çok büyük meseleler olmasa da pek tanık olmadığımız hastane rutini tüm çıplaklığıyla betimlenmiş, anlatılmış.
Kitabı okurken ister istemez karakterlerle empati kurmaya başlıyorsunuz ve olaylara farklı açılardan bakma imkanı buluyorsunuz. Bunun yanında yazım dili de oldukça sürükleyici. Meraklısına tavsiye ederim.