Hayatındaki soruları düşün; değersizlik duygun, sana zarar veren ilişkilerinden vazgecmeyişin, başarısızlıkların, aynı hataları tekrar tekrar yapışın, başkalarına şefkatle yaklaşırken kendine acımasız oluşun, içindeki kaybolmayan öfke ve hatta kıskançlıkarın...
Bunları yaşamayı sen mi seçtin? Ya da belki de geçmişte yaşadıkların bugün böyle hissetmene neden oluyor.Kendini suçlamayı bırak, bu işleri daha kötü hale getirmekten başka bir işe yaramaz.
Saygı;
Onlara sevgi verebilirsiniz,ama düşüncelerinizi asla.
Çünkü onların kendi düşünceleri vardır.
Kendinizi onlara benzetmeye çalışabilirsiniz ,ama onları kendinize benzetmeye kalkışmayın hiç.