Kalp yaralamak,onur kırmak,insan incitmek büyük zalimliktir.Bunu yapan insanın sağlıklı ilişkiler yaşaması,işinde başarı göstermesi,kariyerinde yükselmesi, bolluk ve bereket içinde bir yaşam sürmesi,mutlu ve sağlıklı bir ömür geçirmesi mümkün değildir.
Saygı;
Onlara sevgi verebilirsiniz,ama düşüncelerinizi asla.
Çünkü onların kendi düşünceleri vardır.
Kendinizi onlara benzetmeye çalışabilirsiniz ,ama onları kendinize benzetmeye kalkışmayın hiç.
Sana acımasızca davranan birisini düşünüp; bana nasıl böyle şeyler yazabilir diye tekrar üzülüyorsun belki de.Ancaj acımasız insanlar,kenderinden başka kimseyi düşünmez,diye insanlari önemsemez,önemsenecek bir şeymiş gibi görmez ~ Beyhan Budak