… yüzündeki çizgilere, gölgelere sonunda hayret bile etmemeye başladı. Gün geldi, aynaya bakmayı da bıraktı. Alıştıra alıştıra gelmişti bu yüz. Artık yadırgamadı.
Unutmak affetmektendir. Aşkın olduğu yerde açılmaz affın kapıları. Oysa kalbim tanık sen beni affettin.
Ama sen yine de affetme beni ne olursun. Ne olur bana karşı da bir kırgınlığın olsun…