Hatice Ypcgçt

…gözlerinde ve tebessümünde o kıvılcım yoktu şimdi: Tersine, içindeki ateş adeta sönmüş veya çok uzaklara çekilmişti.
Sayfa 173·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sinirlerinin iki uçtan burgularla çekilen gergin bir tel gibi inceldiğini hissediyordu…Gerçekten burda mıyım ben? Ben miyim bu, bir başkası mı?
Sayfa 157·Kitabı okudu
Alıntı
“Sen beni anladın ve anlıyorsun…”
Sayfa 154·Kitabı okudu
Tuhaf değilim de, kötüyüm. Eh, bazen olur bende. İçimden ağlamak geliyor. Çok aptalca, ama geçer…
Sayfa 152·Kitabı okudu
Hayat el vermiyor, geçmiş el vermiyor demek saçmalık. İyi, çok daha iyi yaşamak için mücadele etmek gerek…
Sayfa 150·Kitabı okudu
Alıntı