Vinçle yükselen her yapıya hayran
kalıp
Vinçsiz duran güneşi sıradan saydık,
Tıpkı; Başka hayatlara hayran kalıp
Nefes alıp verebilmeyi sıradanlaştırdığımız gibi...
Allah'ın beni sevmediğinden eminim.Herkesten nefret ediyorum! İncirli'ye kadar koşup araba sesleri arasında ağlıyorum."Neden hep ben!" diyorum.Hayat iğrenç bir şey.
İyi değilim. Sinirliyim, kavgacıyım, her şeye aşırı tepkiliyim, olmayacak şeyleri üstüme alınıyorum. Abuk sabuk şeyler yapıyor, kendimi türlü tartışmaların ortasında buluyorum. Hiçbir yanlış anlama fırsatını kaçırmıyorum.