https://youtu.be/d2SNX3bfYKw
Biraz olsun acılarını unutmak var bu şarkıda. Umutsuzluğun içinden çıkaran umut var. Bundandır ki her tınıda "Gerilerde kaldı, çok gerilerde. Hayatın yüreğime verdiği acı" diyebilmek lütfunu sunuyor. Bizi acıdan çıkaran şeylere sonsuz sevgiyle.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatın güzelliği her bir değerli anda saklıdır. Telaş etmeyin, tasa etmeyin. Burada kısa bir ziyaret için bulunuyoruz. "Durup yol üstündeki gülleri koklamayı unutmayın."|Walter Hagen| youtu.be/d2SNX3bfYKw
Hayat ve İnsan
Gözlerimi kapatıp, Rüyalar elimden tutup götürebilseydi. Yükselir, süzülürdüm yeni bir gökyüzünde Kederlerimi unuturdum.. ~emel - holm~ youtu.be/d2SNX3bfYKw
Müzik
Biraz mola verelim.. Ruhumuz bedenimize YETİŞSİN !
youtu.be/d2SNX3bfYKw Seçim gecesinden sonra kendimi resimdeki gibi his ediyorum :-))
gözlerimi kapatıp rüyalar elimden tutup götürebilseydi yükselir, süzülürdüm yeni bir gökyüzünde kederlerimi unuturdum. hayallerimde seyehat edebilseydim aşkın ve umutların yeşerdiği, acının dindiği saraylar ve geceler yaratırdım. youtu.be/d2SNX3bfYKw
1000k