Biraz olsun acılarını unutmak var bu şarkıda. Umutsuzluğun içinden çıkaran umut var. Bundandır ki her tınıda "Gerilerde kaldı, çok gerilerde. Hayatın yüreğime verdiği acı" diyebilmek lütfunu sunuyor. Bizi acıdan çıkaran şeylere sonsuz sevgiyle.
Hayatın güzelliği her bir değerli anda saklıdır. Telaş etmeyin, tasa etmeyin. Burada kısa bir ziyaret için bulunuyoruz. "Durup yol üstündeki gülleri koklamayı unutmayın."|Walter Hagen|
youtu.be/d2SNX3bfYKw
gözlerimi kapatıp
rüyalar elimden tutup götürebilseydi
yükselir, süzülürdüm yeni bir gökyüzünde
kederlerimi unuturdum.
hayallerimde seyehat edebilseydim
aşkın ve umutların yeşerdiği, acının dindiği
saraylar ve geceler yaratırdım.
youtu.be/d2SNX3bfYKw