Şu alıntıyı eklemeden de duramayacagim sanırım. :-) Çünkü tüm çocukluğumun film şeridi gibi gözümün önünden geçmesine vesile oldu.
"Kınayı gece yatmadan avuçlarına sürüp eski çoraplarını eldiven gibi ellerine taktıktan sonra yataklarına girdiler"
Kimse başka yere cekmesinde sanırım bunu bi Kürt kızları bilir.☺️ Allah'ım ne mutlu anlardı bayram gecesi eski çorap arardik. Ee kişi sayısı fazla olunca mutlaka kavga edilirdi 😃ama herkes yatağa elleri kınalı ve çoraplı girerdi çünkü Bayram gecesi kimsenin kalbi kirilmamaliydi. sabaha kadar yan dönmekten bile korkardik, tabi bu tek göz odada kardeşlerle aynı yatak ve yorganı paylaşırken ne kadar mümkünse ☺️sabah erkenden kalkar uykulu gözlerle gider ellerimizi yıkardik karşılaştırırdık birde kiminki daha koyu kırmızı diye... Sonra tüm köyü gezer bayramlarini kutlar şeker toplardik.Tabi şekerlerin eve geldikten sonra sayma islemi de vardı 😃Ne mutlu ne masum yıllardi... Çocukluğuma özlemle...özlendin...
youtu.be/TQqTowG0f_c
şimdi ise direkt cem karacaya sığınıyorum...