Sabrın çalkalanıp taştığı sulardadır
Çığlıklarla parçalanmış uykularda
Buruşturulup atılmış aşklarda
Ve çalınmış mutluluklardadır
Ses ile yürek
Büyük rüzgârların o yanık şarkısı
Hâlâ yükselir içimizden dağılır
Coşkunun doruklarında sürer yankısı..
...
Adnan Yücel
youtu.be/u4aZG9rjp5s
Ah bu geceler!
Tüm düşüncelerin beynimize akın ettiği bu saatlerde, sessizliği bozacak bir şeye ihtiyaç duyuyor insan. Günlük ritüellerin bittiği, kitap okumaya başlamadan önce kendimize sessizlik armağan etmek istediğimiz şu beş dk da bile, aklımızdan çıkmayan, uzakta olan sevdiklerimiz, onları ve bizi bekleyen belirsizlik, her günü yarın ölecekmişiz gibi yaşamak dürtüsü, ve 'acaba vaka ve ölüm sayısı kaç oldu?' diye haberlere bak(ma)ma isteği... On yıl sonra, eğer ölmez, sağ kalırsak bugünleri kaç eksikle nasıl hatırlayacağımızı düşünürken kaçan uyku, akabinde hüzün ve karamsarlık... Corona virüsü bizi öldürmezse, bu depresif günlerin kalıntıları ömrümüzün sonuna kadar bizimle yaşayacak o kesin.
O zaman herkese iyi (mi) geceler. 👋🥀
youtu.be/u4aZG9rjp5s 🙏