lilitu

lilitu
@hubiscuset
her şey tam ve bir şey hep eksik.

lilitu

, bir kitap okudu
7/10
·184 syf.·
Beğendi
·
8 günde okudu
·
2026 10. kitabı
Tomasz Jedrowski
8.1/10 · 551 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
mutluluğumuzun sonunda bir bedeli olmamasını hak ettiğimize bile inandık mı acaba?
Sayfa 180·Kitabı okudu
gelecekteki, bir yıl ya da sonraki hayatımı düşünmeye çalışıyordum. bir şey gelmiyordu gözümün önüne. gelmiyordu, çünkü o an dışındaki her şey -hayır, o an bile değil- benim ötemdeydi.
Sayfa 159·Kitabı okudu
yere yatıp sokaktaki betonu yüzümde hissetmek istediğim anlar oluyordu. sadece yatmak, durmak...üstümde kocaman bir ağırlık hissetmek, kemiklerimin kırıldığını, uykuya daldığımı, sonsuza kadar...ama hepsini zihnimden itiyorum.
Sayfa 158·Kitabı okudu